ابزارهای سئو

دوره ابزارهای حرفه ای سئو | ابزار سئو

ابزارهای سئو با یادگرفتن تحقیق کلمات کلیدی در این دوره، می‌توانید نیاز بازار را بشناسید و برای جذب بیشترین ترافیک از گوگل آماده شوید.

ابزارهای سئو سئو با تحقیق کلمات کلیدی آغاز می‌شود و تحقیق کلمات کلیدی مهم‌ترین بخش فعالیت‌های سئو است.

ابزارهای سئو تمام سایت‌هایی که بعد از سال‌ها فعالیت، موفقیت خاصی در سئو کسب نکرده‌اند، تحقیق کلمات کلیدی انجام نداده‌اند و استراتژی خاصی برای سئو ندارند.

مخاطبان دوره ابزارهای حرفه ای سئو :

هر کسی که به صورت اینترنتی کار می‌کند باید این مهارت را به صورت حرفه‌ای آموخته باشد. یا اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم:

کارآفرین‌ها: کسانی که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین دارند.

مدیران و وبمستران: کسانی که در حال حاضر، یک کسب و کار آنلاین را مدیریت می‌کنند.

بازاریاب‌های دیجیتال: به خصوص متخصصان سئو و کارشناسان محتوا

مدرس دوره: محمد جانبلاغی

مبلغ : 1,480,000تومان

نوع دسترسی : قابل دانلود بلافاصله بعد از خرید

دوره ابزارهای حرفه ای سئو | ابزار سئو

در طول چند ساعت آینده، ما قرار است پرده دنیای اینترنت را کنار بزنیم و به اطلاعات بسیار ارزشمندی دست پیدا کنیم: اینکه کاربران چه کلماتی را در گوگل جستجو می‌کنند. کلماتی که برای کسب و کارهای اینترنتی، کلیدی محسوب می‌شوند.

شناخت این کلمات کلیدی برای تمام کسب و کارهای اینترنتی ضروری است. کسب این مهارت مثل داشتن یک نقشه گنج است. نقشه‌ای که مسیر موفقیت‌های بزرگ را برای شما ترسیم می‌کند و جلوی اشتباهات مهلک شما را می‌گیرد.

چرا دوره تحقیق کلمات کلیدی و ابزارهای حرفه ای سئو محمد جانبلاغی؟

وقتی شما فیلم این دوره را تماشا می‌کنید، نتیجۀ چند سال تجربه و تلاش ما برای ساختن یک دورۀ واقعاً با کیفیت است. در طول آموزش این دوره، ما روش انجام تحقیق کلمات کلیدی را به شما آموزش خواهیم داد و تکنیک‌هایی را نشانتان می‌دهیم که کمتر کسی می‌شناسد.

چرا کلمات کلیدی اهمیّت دارند؟

شناختن کلمات کلیدی می‌تواند به سوالات مهم شما پاسخ بدهد:

  • نیازها و خواسته‌های مشتری من چیست؟
  • آیا ایده یا محصول جدید من شانس موفقیت دارد؟
  • کدام کلمات کلیدی در فروش من موثر هستند؟
  • برای جذب بیشترین ترافیک، درباره چه محتوا تولید کنم؟
  • ساختار سایت خودم را چگونه بچینم؟
  • هر صفحه از سایت باید در چه کلمه‌ای رتبه کسب کند؟

و …

ابزارهای سئو در واقع این مهارت مثل یک چراغ راهنماست که اطراف شما را روشن می‌کند و به شما اجازه برداشتن قدم‌های درست را می‌دهد. در دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی به این مهارت مجهز می‌شوید.

تحقیق کلمات کلیدی، حکم تحقیقات بازار در دنیای دیجیتال را دارد.

در گذشته برای شناختن بازار باید مستقیم به سراغ مشتری‌ها می‌رفتید. اما الان با تحقیق کلمات کلیدی می‌توان پاسخ اکثر سوال‌ها را پیدا کرد.

در واقع، تحقیق کلمات کلیدی حکم یک تحقیق بازار کامل را دارد. یک تحقیق کم‌هزینه و سریع. تحقیقی که اساس بازاریابی دیجیتال را شکل می‌دهد و بدون انجام آن قطعاً نمی‌توان در فعالیت‌هایی مثل سئو و بازاریابی محتوا موفق بود.

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

آدم‌ها برای پیدا کردن شما، کلمات کلیدی مختلفی را در گوگل جستجو می‌کنند.

حالا ما می‌توانیم به کمک ابزارهای مختلف مشخص کنیم که:

چه کلماتی در گوگل جستجو می‌شوند؟

تعداد جستجوی ماهیانه هر کدام چقدر است؟

کسب رتبه گوگل در هر کدام چقدر سخت است؟

و …

دوره جامع گوگل سرچ کنسول

در این دوره قدم به قدم کار با ابزار گوگل سرچ کنسول را یاد می‌گیرید. از نصب و راه‌اندازی گرفته تا بررسی کامل وضعیت سایت، عیب‌یابی و آموزش امکانات پیشرفته سرچ کنسول گوگل را در این دوره گنجانده‌ایم.

در این دوره نه تنها کار با ابزار سرچ کنسول را یاد می‌گیرید، بلکه مهمتر از آن، یاد می‌گیرید خطاها را بشناسید و خودتان بتوانید وضعیت سایت را مثل یک کارشناس سئوی حرفه‌ای تحلیل و ارزیابی کنید!

اگر ابتدای راه یادگیری سئو هستید، یا نه، یک وبمستر حرفه‌ای هستید و یا یک سایت راه انداخته اید، این دوره مناسب شماست.

چرا باید سرچ کنسول را آموزش ببینم؟

  • ابزارهای سئو وضعیت سایتتان در گوگل چطور است؟
  • ابزارهای سئو آیا صفحات سایت‌تان به خوبی در معرض دید کاربران گوگل قرار می‌گیرد؟
  • ابزارهای سئو مدتی است ورودی‌های ارگانیک سایتتان کاهش پیدا کرده؟

دوره گوگل سرچ کنسول جواب همه این سوالات را به شما خواهد داد!

سرچ کنسول گوگل (Google Search Console) ابزاری است که خودِ گوگل ارائه داده و کارش این است که وضعیت صفحات وبسایت در نتایج جستجوی گوگل را زیر نظر بگیرد و عیب‌یابی کند.

با استفاده از این ابزار، عملکرد وبسایت در نتایج جستجو را می‌فهمیم، اگر خطا و اشتباهی رخ دهد اعلام می‌کند و اگر درخواستی مثل حذف یک صفحه از موتور جستجوی گوگل داشته باشیم با این ابزار آن را به گوش گوگل می‌رسانیم. در واقع سرچ کنسول به ما کمک می‌کند چطور سئو سایتمان را بهبود ببخشیم.

در دوره سر کنسول گوگل چه می‌گوییم؟

در این دوره بخش‌های زیر را آموزش می‌بینید:

ابزارهای سئو آشنایی با بخش‌های مختلف سرچ کنسول

سرچ کنسول ابزاری است که به ما کمک می‌کند خطاهای سایتمان را پیدا کنیم و وضعیت صفحات را بررسی و ارزیابی کنیم.

ما در این دوره از ابتدا، با راه‌اندازی سرچ کنسول شروع می‌کنیم و تک تک بخش‌های سرچ کنسول را به شما آموزش می‌دهیم و در پایان شما با کارکرد قسمت‌های مختلف آن آشنا خواهید شد.

ابزارهای سئو تحلیل وضعیت ترافیک وب‌سایت

یکی از مهم‌ترین کارکردهای سرچ کنسول این است که ترافیک سایتمان را زیر نظر می‌گیرد. اینکه کدام عبارات جستجو کاربران را به سایت ما می‌رسانند، کدام صفحات ما بیشترین ورودی را دارند و اطلاعاتی از این دست را در قابل آمارها در اختیارمان قرار می‌دهد. در این دوره یاد خواهیم گرفت که چطور این آمار را بررسی و تحلیل کنیم.

ابزارهای سئو بررسی و عیب‌یابی سئو وبسایت

گوگل ممکن است هنگام Crawl و ایندکس صفحات سایت، به مسائل مختلفی برخورد کند. گاهی خطایی رخ می‌دهد و صفحات سایت به خوبی کار نمی‌کند. اینجا سرچ کنسول به کمک ما می‌آید و این خطاها را به ما نشان می‌دهد. در این دوره یاد می‌گیرید این خطاها را بشناسید و علاوه بر آن چگونگی برطرف کردن هر خطا را هم به شما خواهیم گفت.

ابزارهای سئو بررسی وضعیت لینک‌سازی

لینک‌سازی هم که دیگر عنصر جدانشدنی و حیاتی برای بهینه‌سازی هر وب‌سایتی محسوب می‌شود. حالا از دیگر امکانات پیشرفته سرچ کنسول، بررسی وضعیت لینک‌سازی وبسایتمان است که ما در این دوره مفصل درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

ابزارهای سئو آموزش امکانات پیشرفته سرچ کنسول

در این دوره علاوه بر چیزهایی که موضوعاتی کردیم، با تمامی امکانات پیشرفته‌ی این ابزار جذابِ گوگل و نحوه‌ی کارش آشنا خواهید شد. از ساخت سایت‌مپ گرفته تا فایل ربات‌ها، ریچ ریزالت‌ها، حذف لینک‌ها از نتایج جستجو، بررسی سرعت سایت، جریمه‌ها و مشکلات امنیتی، ایندکس شدن صفحات و مباحث Coverage و کلی مطلب کاربردی دیگر در این دوره در اختیارتان قرار می‌گیرد.

5/5 - (16 امتیاز)