دوره قانون جذب خرید نسخه اصلی آرزوی تو دستور است

شما می توانید همین الان فایل صوتی آرزوی تو دستور توست را سفارش بدید. (ترجمه تخصصی و نسخه کاملا متفاوت)

نوع دسترسی :  بعد از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل ها برای شما نمایش داده می شود و در پنل سایت هم قرار خواهد گرفت.

فرمت فایل ها: 50 فایل صوتی قدرتمند آموزشی

قیمت : 1,450,000 هزار تومان

کوین ترودو

کوین ترودو نویسنده ای ثروتمند و موفق است که چندین کتاب در موضوعات مختلف منتشر کرده است و با برگزاری سمینارهایی با کیفیت بالا توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

بسیاری از این طرفداران بر این باورند که با خواندن یا گوش دادن به سخنان و کتاب های کوین ترودو توانسته اند زندگی خود را تغییر دهند.

این باعث می شود افراد بیشتری به سخنان او اعتماد کنند و به تدریج زندگی بسیاری از افراد به سمت بهتر شدن تغییر می کند و آنها فقط موفق می شوند!

در ایران افراد زیادی هستند که کوین ترودو را نمی شناسند، اما بد نیست بدانید که ترودو یکی از مشهورترین و موفق ترین نویسندگان آمریکایی است و بیست و شش هفته است که کتابش به عنوان بهترین کتاب در صدر جدول باقی مانده است. فروش کتاب در آمریکا این آمار نشان از موفقیت بالای این مرد دارد.

کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو در فوریه 1963 در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. او یک کارآفرین، تاجر، بازیکن حرفه ای بیلیارد و در نهایت یک نویسنده بسیار موفق است.

کوین ترودو نیز به کونگ فو و گلف علاقه زیادی دارد و در این ورزش ها موفق بوده است!

کوین ترودو ثروتمند به دنیا نیامده بود، والدینش ثروتمند نبودند و او نیز مانند همه افراد عادی یک جامعه زندگی عادی داشت و همیشه آرزوی ثروتمند شدن را داشت و همیشه کنجکاو بود که چه چیزی او را به موفقیت و در نهایت ثروت می رساند.

او بیشتر به عنوان یک کارآفرین، قانونگذار، مشاور، اعجوبه موفقیت و چند میلیاردر که خودش را ساخته شناخته می شود.

کوین ترودو علاوه بر سمینارها و کنفرانس ها، کتاب های زیادی در مورد موفقیت شخصی منتشر کرده است و سعی کرده افراد را برای تحقق خواسته ها و اهداف خود آموزش دهد.

نوجوانی کوین ترودو

پدر کوین ترودو جوشکار بود و دوران دبیرستان خود را در دبیرستان سنت مری در همان شهر گذراند. او سپس مدرسه را رها کرد و با یکی از دوستانش برای کسب درآمد یک تجارت خودرو راه اندازی کرد. ترودو در سنین نوجوانی بود و به دنبال راه هایی برای ثروتمند شدن بود.

این روزها، ترودو پس از ملاقات با یکی از دوستانش به سمیناری در مورد تکنیک های بهبود حافظه پیوست.

کوین ترودو توضیح می دهد که من زمانی با یک مرد مشهور و ثروتمند آشنا شدم که او به آرزوی وصف ناپذیر من برای ثروتمند شدن و موفقیت پی برد. او پیشنهاد داد که هر از گاهی با من ملاقات کند تا به من کمک کند تا زندگی بهتری بسازم. تا به من بیاموزد چگونه ثروتمند شوم، شغل بهتری پیدا کنم و موفق شوم.

او به من قول داد که اگر آموزه های او را در زندگی ام به کار ببرم، می توانم به هر چیزی که می خواهم برسم!

من که مجذوب رفتار و حرف هایش شده بودم بلافاصله قبول کردم.

کوین ترودو می گوید که من بلافاصله بدون اینکه بدانم عضو انجمن های مخفی شدم!

برای کسانی که به تازگی با کوین آشنا شده اند، عجیب است که کوین ترودو اینقدر بر گروه های مخفی مانند فراماسونری، برادر هود، اسکال و استخوان ها تاکید می کند.

زیرا ممکن است بسیاری از افراد با انجمن های مخفی آشنایی نداشته باشند. بسیاری از مردم حتی از وجود چنین جوامعی آگاه نیستند.

کوین ترودو بیش از 20 سال عضو انجمن های مخفی بوده است. او معتقد است بسیاری از ناآگاهی ها و درک نادرست قوانین جهان هستی به دلیل وجود انجمن های مخفی است.

جوامع مخفی می ترسند که مردم قوانین جهان را درک کنند زیرا در این صورت دیگر نمی توانند آنها را کنترل کنند.

به گفته کوین ترودو، فقر، بدبختی و بسیاری از عواقب دیگر این دنیا به این دلیل است که مردم برای یادگیری این قوانین وقت ندارند.

حتی انجمن های مخفی در بسیاری از موارد قوانین جهان را منفی منتشر می کنند تا مردم این قوانین را جدی نگیرند!

۴ مرحله یادگیری کوین ترودو

  • ناآگاهی و ناشیستگی : نمیدانید که از چه چیزهایی اطلاع دارید در نتیجه شایستگی استفاده از آنها را هم ندارید.
  • آگاهی و ناشیستگی : میدانید که از چه چیزهایی اطلاع ندارید اما همچنان شایسته استفاده از آنها نیستید.
  • آگاهی و شایستگی : میدانید که در حال انجام چه کاری هستید و تمام تلاش شما بر این است که آن کار را درست و بدون اشتباه انجام دهید.
  • ناآگاهی و شایستگی : شما به صورت ناخودآگاه کاری را پس از انجام تمرینات بسیار، به درستی انجام میدهید.

کوین ترودو راجب فرآیند یادگیری را شرح می دهد. دانشمندان بزرگی مانند آلبرت انیشتین و توماس ادیسون از جمله کسانی هستند که تأثیر افکار بر اشیاء را توصیف می کنند.

کوین ترودو معتقد است که تمام تجربیاتی که هر فردی در زندگی خود تجربه می کند، کاملاً نتیجه ارتعاشات آنهاست.

در واقع افکار او هر چیزی را که در زندگی می بیند و تجربه می کند شکل می دهد. تکرار به موضوع مربوط می شود.

کوین ترودو می گوید: در مغز انسان کانال های عصبی وجود دارد که همه چیز را تکرار می کند. همانطور که شما آن را بارها و بارها انجام می دهید. این کانال ها قوی تر و قوی تر می شوند و به تدریج به جایی می رسند که نیازی به تکرار آگاهانه ندارند.

این عمل در ضمیر ناخودآگاه و در مغز شما ثبت می شود و به صورت خودکار انجام می شود. بهترین مثالی که می توان زد این است: اولین باری که برای یادگیری رانندگی پشت فرمان ماشین می نشینید، کاملاً نگران هستید و حتی نمی توانید با وحشت به چپ و راست نگاه کنید. با ادامه این آموزش، نورون های مغز در ذهن شما ایجاد می شود.

در مدت کوتاهی در حالی که پشت فرمان هستید و با تلفن صحبت می کنید به درب منزل خود خواهید رسید. حتی لازم نیست به زمان تعویض دنده فکر کنید.

کوین ترودو این مرحله را خرد درونی یا ناخودآگاهی و شایستگی می نامد و مثال های زیادی می آورد که نیاز به شنیدن دارد که آخرین مرحله از فرآیند یادگیری کوین ترودو است.

ثروت کوین ترودو

کوین ترودو از نوجوانی به دنبال ثروت بوده است. او به زودی بسیار ثروتمند شد و در گروه های مخفی آموزش دید.

در مورد ثروت کوین ترودو همین بس که او در حال حاضر بیش از 60 شرکت دارد که در زمینه های مختلف در آمریکا و اروپا فعالیت می کنند. تنها رقم درآمدی منتشر شده برای کوین ترودو نشان می دهد که شرکت کوین ترودو در سال 2013 بیش از 3 میلیون دلار درآمد داشته است که متأسفانه منجر به زندانی شدن وی در دولت فدرال شده است.

کوین ترودو اسرار ثروت خود را در دوره ها و کتاب های خود فاش کرد. کوین را می توان بهترین معلم آموزش عملی در زمینه موفقیت مالی دانست.

کوین ترودو در مورد اصول موفقیت مالی صحبت می کند که سال ها در گروه های مخفی مانند فراماسونری، برادری و استخوان ها تدریس می شد و بسیاری از جمله اندرو کارنگی و راکفلر به ثروتمندترین افراد آن زمان آموزش می دادند.

کوین ترودو در انجمن مخفی (برادر هود)

افراد زیادی در تاریخ بوده اند که از ابتدا از خانواده های ثروتمند بوده اند و با سایر افرادی که وضعیت مالی ضعیف یا تقریباً خوبی دارند و معتقدند خون آنها از افراد واقعی و عادی است متفاوت هستند.

این تفکر سال ها ادامه داشت تا اینکه مشخص شد ثروتمندان جهان یک جامعه مخفی ایجاد کرده اند و به نوعی با قدرت و ثروت خود هر اتفاقی را که در جهان رخ می دهد کنترل می کنند. عضویت در این انجمن بسیار سخت است و شما متوجه حضور انجمن در کنار خود نمی شوید و فقط با شما ارتباط برقرار می کنند.

کتاب های کوین ترودو

همانطور که گفتیم تعدادی نوشته و کتاب در جامعه مخفی از گذشته تا امروز وجود دارد و با توجه به آنچه در این کتاب ها و نوشته ها آمده است اطلاعات بسیار مهمی در مورد ثروت وجود دارد، کوین ترودو، زمانی که راز جامعه آشکار شد. این می تواند به طور قابل توجهی حافظه و تمرکز شما را بهبود بخشد!

این امر باعث شد تا او در سال 1998 بر جمع آوری اطلاعات برای بهبود حافظه و روش های تولید انرژی در مؤسسه حافظه آمریکا تمرکز کند. تلاش های او در نهایت باعث شد تا تمام اطلاعاتی را که جمع آوری کرده بود جمع آوری کند. او دو سال پس از شروع تحقیقاتش کتابی به نام مگا حافظه یا مگا حافظه در سال نود و هشتاد و هفت منتشر کرد که در آن از رازهای تقویت حافظه و راه های افزایش تمرکز صحبت کرد.

کتاب مگا مموری کوین ترودو

کتاب «حافظه یا مگا حافظه» نوشته کوین مارک ترودو به فارسی ترجمه نشده است، اما کم نیستند افرادی که از این کتاب استفاده کرده و سمینارهایی را برای تقویت حافظه برگزار کرده اند.

این کتاب در مورد تمریناتی است که از نظر علمی معتبر هستند و با انجام این تمرینات می توانید حافظه خود را تقویت کرده و تمرکز خود را افزایش دهید.

در سال 1964، کوین مارک ترودو دومین کتاب خود را به نام «درمان های طبیعی – آنها نمی خواهند تو بدانی» نوشت که دو هزار و پنج سال بعد، یک سال بعد منتشر شد. این کتاب‌های ترودو بودند و به مدت بیست و شش هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های آمریکا قرار گرفتند و نزدیک به پنج میلیون نسخه در ایالات متحده فروختند.

محتوای سمینار آرزوی تو دستور توست

او در سمینار آرزوی تو دستور توست درباره قانون جذب صحبت کرد و درباره راز های انجمن مخفی در این باره سخن گفت، هزینه شرکت در این سمینار نفری ده هزار دلار بود که در نهایت فایل صوتی این سمینار برای آن هایی که در سمینار حضور نداشتند فرستاده می‌شد تا آن ها هم بتوانند از سخنان ترودو بهره ببرند.

بسیاری از کسانی که به سمینار آرزوی تو دستور توست گوش داده اند گفته اند که ارزش پولی را که بابتش داده اند را داشته است و بعد از زندگیشان از این رو به آن رو شده است.

سمینار ماشین پولسازی دومین سمینار کوین ترودو بود که کوین در این سمینار درباره راز ها و روش های موثر بازاریابی صحبت می‌کند و این سمینار را به تمامی کسانی که فروش علاقه دارند توصیه می‌کند.

چرا کوین ترودو به زندان انداخته شد؟

کوین ترودو در سال های 2013 تا 2014 پس از محاکمه ای در ایالات متحده به 10 سال زندان در جزیره خصوصی خود محکوم شد.

دلایل محکومیت او در رسانه ها و سایت های خبرگزاری ها متفاوت بود. کوین ترودو نویسنده مشهور نیویورک تایمز و سخنران انگیزشی حدود 37.6 میلیون دلار جریمه شد.

وب سایت رسمی فدرال فهرست بلندبالایی از شاکیان دولتی خود دارد که همه را شگفت زده کرد زیرا کوین ترودو هرگز نام برخی از این سازمان ها و شرکت ها را ذکر نکرد!

کوین ترودو در آخرین دوره مخفی سطح 7 که آخرین سمینار اوست (و محمد جیانبولاگی در جلسات و دوره هایش به او تدریس می کند) در ابتدای سخنان خود اعلام کرد که به دلیل انتشار این خبر باید صبح فردا در دادگاه حاضر شود. کتاب کاهش وزن او به احتمال زیاد به 10 تا 18 سال زندان محکوم خواهد شد.

آثار کوین ترودو

  • سمینار کوین ترودو تقویت حافظه “Kevin Trudeaus Mega Memory _ 1987”
  • سمینار کوین ترودو آرزوی تو دستور توست ““your Wish is Your Command _ 2009
  • دوره کوین ترودو چگونه یک ماشین پول سازی دائمی خلق کنیم
  • دوه کوین ترودو موانعی که ما را از موفقیت باز می دارد
  • دوره کوین ترودو تصویری درمان های طبیعی که آنها نمیخواهند شما بدانید
  • “۲۰۰۶ _ Natural Cures “They” Don’t Want You to Know About”
  • کتاب درمان های طبیعی که نمیخواهند تا شما بدانید
  • ” Debt Cures “They” Don’t Want You to Know About”
  • کتاب راهکار کاهش وزن که نمیخواهند بدانید
  • “The Weight Loss Cure “They” Don’t Want You to Know About”

از سمینار های حاشیه ای کوین ترودو

کوین ترودو در سال ۲۰۰۶ یک دوره آموزشی به نام درمانهای طبیعی که آنها نمیخواهند شما بدانید را برگزار کرد.

ترودو در این دوره در زمینه راه های طبیعی به دست آوردن سلامتی و تکنیک های برای یافتن دلایل بیماری در بدن و راه های درمان آن بدون دارو های شیمیایی آموزش میدهد.

کارگاه تصویری درمان های طبیعی کوین ترودو همانطور که از نامش پیداست راه کار هایی غیر دارویی رو به شما ارائه میدهد که برای درمان بسیاری از بیمارهای غیر قابل درمان می باشد (حتی بیماری هایی که پزشکان از درمان آن عاجز هستند)

یکی اتهامات کوین ترودو این سات که او هیچگونه مدرکی در زمینه پزشکی ندارد ولی دوره ای تحت عنوان درمان های طبیعی منتشر کرده است. البته (این موضوع قطعیت ندارد و دلیل عمده به زندان افتادن کوین ترودو مشخص نیست)

همچنین کوین ترودو در کارگاه درمان های طبیعی که آنها نمی خواهند شما بدانید به شرکت های عظیم دارو سازی تاخته و ادعا میکند که انها برای فروش محصولات خود دست به هر کاری میزنند (به اعتقاد رسانه ها دلیل اصلی شکایت از کوین ترودو از بی اعتبار کردن شرکت های دارو سازی است.)

کوین ترودو صنعت داروسازی را به یک پروژه سیاه و شکست خوده تشبیه میکند. آمار مرگ و میر در دنیا نشان می دهد که ۲۵ درصد بیماران بر اثر سرطان و ۳۰ در صد بر اثر ناراحتی های قلبی و بیشترین درصد باقیمانده بر اثر عوارض مصرف دارو فوت میکنند!

راهنمای نهایی در یک نگاه:

دوره اورجینال کوین ترودوترجمه اصلی و بدونه سانسور
نوع فایل50 فایل صوتی دوبله فارسی
روش تهیه دورهخرید آنلاین

 دوره قانون جذب خرید نسخه اصلی آرزوی تودستور است

شما می توانید همین الان فایل صوتی آرزوی تو دستور توست را سفارش بدید. (ترجمه تخصصی و نسخه کاملا متفاوت)

نوع دسترسی :  بعد از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل ها برای شما نمایش داده می شود و در پنل سایت هم قرار خواهد گرفت.

فرمت فایل ها: 50 فایل صوتی قدرتمند آموزشی

قیمت : 1,450,000 هزار تومان

کوین ترودو
4.8/5 - (63 امتیاز)

بهترین دوره آموزش قانون جذب برای رسیدن به تمام خواسته ها

شما می توانید به تمام خواسته هایتان برسید اگر آموزش های این دوره را بلد باشید.

دیگر چیزی برای شما یک روئیا یا یک آرزو باقی نخواهد ماند چون شما در اینجا آموزشی را یاد می گیرید که می توانید به هرآنچه که می خواهید برسید.